Hur långt man kommit är det alltid längre kvar

Massa minus och massa snö, december startar riktigt bra! Har spenderat dagen på en mysig julmarknad som slutade i att vi gick därifrån illamående, på grund av allt gott som fanns. Men det är så det ska vara. Temperaturen sjunker hela tiden, så nu är vintern här på riktigt, awesome!
 
Mycket har hänt den senaste tiden. Åkte iväg till Paris förförra helgen. Åkte via Norrköping så hann träffa Malin också! Helgen var så sjukt bra, hade höga förväntningar men det blev så himla mycket bättre än vad jag hade trott. Besökte mina favoritplatser, träffade mina favoriter, åt min favoritmat, pratade det finaste språket och hängde med familjen. Tout était parfait! Var väldigt lycklig under den helgen. Därför blev det jättejobbigt att komma hem. Allt var bara förvirrat och konstigt och jag ville tillbaka där jag känner mig trygg. Men nu börjar det blir bättre, saknar livet i Paris men kommer åka dit då och då, "åka hem".
 
Nu är jag mitt uppe i en tentaperiod vilket betyder stress, mycket plugg och mycket kaffe. Det kommer se ut så här fram tills jul, helt sjukt. Skulle vilja spola fram veckorna så att det blir jul nu, kommer behöva jul"ledigheten".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0