Il est temps de partir loin

Nu har jag semester!! Je ne suis plus une fille aupair. Happiness! Dock känner jag mig lite ledsen också, barnen har varit jättemysiga igår och idag, får mig nästan att vilja stanna. Men nej. Detta halvåret har varit helt fantastiskt, att få prata franska hela tiden, träffa helt otroliga människor som betyder otroligt mycket för mig och camembert men det räcker med ett halvår som aupair. Dock kommer jag komma tillbaka till Paris som student, eller som en vanlig människa haha.
 
Nu ska jag packa lite och sedan åka in en sista gång till Paris med Julie. 
 
Förhoppningsvis kommer jag hem imorgon. Klantigare person än jag finns nog inte. Tror att all Sangria har gjort att jag tappat mina hjärnceller.

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med! Sangria och för många pique-niquar med camembert kan aldrig vara bra för hjärncellerna. Tur att du ska hem och få lite quorn-filéer och quorn-färs!!!

Puss på dig lilla gumman! Ska bli kul att se dig!

2012-07-28 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0