Jag är, är jag, jag är inte gjord av sten

Haha, vilken kväll. Paris är full av spännande människor. Jag och Liza satt på McDonalds och fikade. En städare kom fram och började torka av vårt bord och hörde att vi pratade engelska så han började prata med oss. Han frågade mig vad jag kom ifrån och jag svarade Sverige. Då sa han: "Det syns att du kommer från England. När jag var i London såg alla ut som dig." Sedan började han gå och sa "You're welcome" som om det var världens finaste komplimang. HAHAHA, gud vad vi skrattade! Ska börja köra den när jag säger något till folk!
 
För en stund sedan när jag var påväg hem från bussen och rundade ett hörn stod ett stort gäng poliser med k-pistar och sköldar. De frågade om jag hade sett någon på vägen och när jag frågade vad som pågick sa de: Nej, inget. God kväll mademoiselle. Bizarre. Jag skyndade mig sedan hem för att inte hamna mitt i värsta kriget.
 
En spännande kväll! Nu måste jag sova. Ska upp om typ fem timmar för att åka in till Paris och titta på paraden. Bonne nuit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0