The dawn is breaking

Vilken effektiv dag. Jag är lite stolt över mig själv! Hade ett ogivande seminarium på morgonen, fast det var givande på några sätt. Gick sedan hem och lagade lunch, plus paj för att göra några matlådor. Har nu mat så att det räcker ett tag, underbart! Gick sedan ner på stan för att göra några ärenden. Kom hem och tänkte ta det lugnt men pluggade istället, blev klar med en av tre hemtentor som ska in om två veckor. Åt sedan middag och nu sitter jag här, dags att gå in till stan snart igen för bäverfika ikväll!
 
På fredag åker jag hem, underbart!! Ska bli så skönt att komma hem och ta det lugnt, festa (haha) och bara vara med nära och kära! Har förresten "helg" nu, ingen föreläsning förrän på tisdag. Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0